Pa entamar, Madrera ¿que contactos tienes en Noreña? Equí hai muncho infiltrau. En fin vamos al tema: n'Uviéu, nel Alfonso, fáese lo mesmo qu'en Noreña, ye dicir, entámase con el llunes a primera hora y el area que- y toque dedícase a la llectura. La selmana darréu, a segunda y asina sucesivamente. Nel departamento hai artículos fotopiados pa que los coya quien y pruya, pero pues da-yos otres llectures. Particularmente suele olvidáseme "sin querer " y ye que, aunque sepas de antemano los dias que te toquen, para mi ye un xaréu organizame puesto que un dia tócate con un primero por exemplu y entós qué faes colos otros primeros ¿perder también otra hora para dir toos a la par?. Si esperes a que yos toque el dia de llectura a los otros grupos pasará muncho tiempu y tarás dando otru conteníu y por tanto el artículo, los conceptos, procedimientos y actitudes que trabayes serán otros. No ye que seya problema, pues adaptate, pero nun me gusta, asina que yo trabayo la llectura pero no el día que toca. De toes formes el departamento espuso a dirección la problemática de tener que echar tantu tiempu cola llectura y dixeronnos que se podía flesibilizar, que la hora nun yera pa tar leyendo tol tiempu, sino pa facer actividades al rodiu la llectura (lleer un poquiñin y llueu facer debates, discusiones...vamos, lo que venimos faciendo nel nuesu area dende va muncho, enantes de esti plan ridículo, sensacionalista y oportunista). Un besín pa toos y feliz añu.